fbpx

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego MONIQ

1. Właścicielem sklepu internetowego moniq.com.pl jest:

Monika Golan Office Assistant
ul. Sachalin 7A,
07-420 Dylewo
REGON: 380348421
NIP: 7582366718

1.1. Przedsiębiorca wpisany jest do Ewidencji CEIDG, prowadzonej przez Ministra Rozwoju.
1.2. Administratorem danych osobowych jest moniq.com.pl (patrz punkt 1)
1.3. Przy transakcjach zawieranych na odległość w sklepie internetowym moniq.com.pl jest zastosowana Ustawa o prawach konsumenta.
1.4. Dane podawane przez Państwa podczas zakupu muszą być aktualne i zgodne z prawdą, inaczej może doprowadzić to do błędnej realizacji zamówienia lub braku możliwości jego realizacji.
1.5. Ceny podane w sklepie internetowym moniq.com.pl nie zawierają podatku vat (zwolnienie na podstawie art. 113 ust. 1 Ustawy o VAT) i wyrażone są w polskich złotych.
1.6. Wszystkie przedmioty sprzedawane w sklepie internetowym moniq.com.pl są nowe. Sprzedający ma obowiązek dostarczyć Klientowi towar wolny od wad. Odpowiada wobec Klienta na zasadzie rękojmi, za wady fizyczne lub prawne towaru zakupionego przez Klienta w zakresie określonym przepisami powołanej wyżej Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisami Kodeksu Cywilnego.
1.7. Podczas składania zamówienia należy wybierać kolor i rozmiar wyłącznie na podstawie rozwijanej listy wyboru.
1.8. Towar nadawany jest od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) liczonych od daty otrzymania wpłaty.
1.9. Sklep obsługiwany jest przez pracowników firmy moniq.com.pl od poniedziałku do piątku od godziny 7.00 do godziny 15.00. Soboty, niedziele i święta są niepracujące. Kontakt telefoniczny, jak i mailowy możliwy jest z nami tylko w godzinach podanych powyżej. Zastrzegamy sobie prawo udzielania odpowiedzi do 48h roboczych od momentu otrzymania zapytania.

2. Zasady korzystania ze sklepu internetowego moniq.com.pl:

2.1. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego.
2.2. Podczas rejestracji konieczne jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
2.3. Klient zobowiązany jest do :
2.3.1. Nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, 
2.3.2. Korzystania ze Sklepu internetowego poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
2.3.3. Nie rozsyłania i nie umieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej tzw. spam-u,
2.3.4. Korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.

3. Zawarcie umowy sprzedaży

3.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.moniq.com.pl.
3.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
3.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku “Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz zakresu wyboru Towaru.
3.4. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
3.5. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z MONIQ Umowy sprzedaży. Złożenie zamówienia pociąga za sobą do obowiązku zapłaty.
3.6. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie Zamówienia.
3.7. Prowadzimy sprzedaż tylko detaliczną. Nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.
3.8. W celu otrzymania faktury za zakup prosimy o kontakt mailowy (biuro@moniq.com.pl)

4. Dostawa

4.1.  Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania. Koszt nadania przesyłki na terenie Polski to:

Kurier DHL po przedpłacie: 15,99 zł
Kurier InPost po przedpłacie: 14,99 zł
Paczkomaty InPost 24/7:
Paczka w RUCHu
Kurier DPD – Niemcy
13,00 zł
8,00 zł
56,10 zł

4.2.  Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską poprzez firmę DHL oraz InPost. Dodatkowo jest możliwość wysyłki Paczką w RUCHu. Zamówienia zagraniczne realizowane są przez DPD. Towar nadawany jest od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) liczonych od daty otrzymania wpłaty. 

5. Ceny i metody płatności

5.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich.
5.2. Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty:

A) Przelewem tradycyjnym
Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatycznie wygenerowaną wiadomość, w której będą podane dane niezbędne do wykonania przelewu.

Gdyby jednak zostały one przez Państwa pominięte podajemy je poniżej:

Monika Golan Office Assistant
ul. Sachalin 7A
07-420 Dylewo
Nr konta: 15 2490 0005 4530 64394523
Tytuł:Imię, Nazwisko, Numer zamówienia


B) przez system HotPay
W sklepie internetowym MONIQ – istnieje możliwość skorzystania z płatności HotPay. Będą mogli Państwo wykonać szybki przelew internetowy bądź zapłacić Blikiem. 

5.3.Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 7 dni od daty złożenia zamówienia, w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane. 

6. Prawo odstąpienia od umowy

6.1 Zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej, osoby prywatne mają prawo zwrócić towar w przeciągu 14 dni, które liczone są od daty otrzymania zamówienia.

Dodatkowo uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Art. 12 Ustawy o prawie konsumenta z 30 maja 2014 r. (Dz.U.2019.0.134 t.j.), w przypadku odstąpienia od umowy kupujący pokrywa koszt opakowania, zabezpieczenia oraz nadania przedmiotu do sprzedawcy. 

Formularz odstąpienia od umowy gotowy do pobrania znajduje się na końcu regulaminu. 

6.2 Co nie podlega zwrotowi? 
– Towar zamówiony na firmę, na który otrzymali Państwo fakturę VAT.

6.3 Jakie są warunki zwrotu? 
– Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
– Do przesyłki zwrotnej obowiązkowo należy dołączyć formularz odstąpienia od umowy wraz z podanym indywidualnym numerem zamówienia.

6.4 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. W przypadku, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, nie ma możliwości zwrotu towaru. Rajstopy MONIQ uważa się za otwarte  w momencie otworzenia foliowego opakowania, w który zapakowany jest towar. Ze względów higienicznych Sprzedający nie przyjmuje zwrotu użytych rajstop, nawet jeżeli zostały tylko przymierzone.

6.5 Zwracany towar należy wysłać w odpowiednio przygotowanym zabezpieczeniu, co uchroni przed wszelkimi uszkodzeniami, pęknięciami i stłuczeniami. Nieprawidłowo zabezpieczony towar prowadzi w konsekwencji do obniżenia jego wartości. 
6.6 Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali. Zwracamy się z prośbą o dołączenie formularza odstąpienia od umowy wraz z podanym indywidualnym numerem zamówienia. Zawarty w przesyłce formularz oraz indywidualny numer zamówienia usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.

Adres na jaki należy odesłać przesyłkę:
Monika Golan
ul. Marszałkowska 43/23
00-648 Warszawa


6.7 Z uwagi na korzyść klienta towar należy odesłać na Poczcie Polskiej najtańszą formą wysyłki rejestrowanej: paczka pocztowa. Jest to najtańsza i ewidencjonowana forma wysyłki. Dbamy o to, aby Klient nie poniósł zbyt wysokich kosztów zwrotu towaru, a także, aby przesyłka była ewidencjonowana w systemie Poczty Polskiej. W przypadku, gdy przesyłka zaginie istnieje możliwość jej reklamacji.

Tym samym informujemy Państwa, że paczki odsyłane do nas za pobraniem nie będą odbierane.

7. Reklamacje

7.1 Prawo odstąpienia od umowy dla umów zawartych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa zawierane są na podstawie Ustawy o prawach konsumenta.
7.2 W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy. W wiadomości prosimy sprecyzować niezgodność albo określić rodzaj wady, uszkodzenia. Prosimy również załączyć kilka zdjęć rzeczy, dzięki którym będziemy mogli Państwu zaproponować korzystne rozwiązanie danej sytuacji.  Odpowiedź na powyższego maila otrzymają Państwo najpóźniej w przeciągu 48h od momentu jego otrzymania przez biuro.
Adres do kontaktu w sprawie reklamacji: biuro@moniq.com.pl

7.3. Informujemy, iż istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń na zasadach mediacji. Możliwe jest skierowanie sprawy za zgodą obu stron umowy do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej lub zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między klientem, a sprzedawcą – art. 12 ust. 1 pkt 21 ww. ustawy.