fbpx

FAQ

PŁATNOŚĆ

Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty:

A) Przelewem tradycyjnym
Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatycznie wygenerowaną wiadomość, w której będą podane dane niezbędne do wykonania przelewu.

Gdyby jednak zostały one przez Państwa pominięte podajemy je poniżej:

Monika Golan Office Assistant
ul. Sachalin 7A
07-420 Dylewo
Nr konta: 75 1140 2004 0000 3102 7772 9364
Tytuł:Imię, Nazwisko, Numer zamówienia

B) przez system HotPay
W sklepie internetowym MONIQ – istnieje możliwość skorzystania z płatności HotPay. Będą mogli Państwo wykonać szybki przelew internetowy bądź zapłacić Blikiem. 

Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 7 dni od daty złożenia zamówienia, w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane. 

WYSYŁKA I DOSTAWA

A) Koszty wysyłki

Kurier DHL po przedpłacie: 15,99 zł
Kurier InPost po przedpłacie: 14,99 zł
Paczkomaty InPost 24/7:
Paczka w RUCHu
Kurier DPD Niemcy
13,00 zł
8,00 zł
56,10 zł

B) Firma kurierska
Przesyłki nadawane są firmą kurierską DHL oraz InPost. Dodatkowo jest możliwość wysyłki Paczką w RUCHu. Zagraniczne przesyłki: DPD.

Realizacja zamówienia

Czas realizacji zamówienia.
Przesyłki, bez względu na wybraną formę dostawy, nadajemy od 1 do 3 dni roboczych. Staramy się, aby przesyłki dotarły w jak najszybszym terminie, jednak należy się również liczyć z terminem ostatecznym.

Powyższy czas uzależniony jest od ilości zamówień.

Status przesyłki.
W momencie nadania przez Nas przesyłki, dostaną Państwo na adres e-mail podany przy złożeniu zamówienia, wygenerowany numer nadania paczki z firmy kurierskiej. Dzięki temu będą mieli Państwo możliwość sprawdzenia statusu przesyłki. Otrzymanie powyższego maila będzie potwierdzeniem wysłania przesyłki do Państwa. 

Przesyłka nie została dostarczona.
W przypadku, gdyby paczka nie dotarła do Państwa w czasie, który jest  określony w regulaminie, bardzo prosimy o pilny kontakt telefoniczny bądź mailowy. W takiej sytuacji postaramy się jak najszybciej ustalić, jaki jest powód zaistniałej sytuacji.
Adres e-mail:biuro@moniq.com.plTelefon: 570 110 593

REKLAMACJA/ZWROTY

Zwrot
Zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej, osoby prywatne mają prawo zwrócić towar w przeciągu 14 dni, które liczone są od daty otrzymania zamówienia.
Dodatkowo uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Art. 12 Ustawy o prawie konsumenta z 30 maja 2014 r. (Dz.U.2019.0.134 t.j.), w przypadku odstąpienia od umowy kupujący pokrywa koszt opakowania, zabezpieczenia oraz nadania przedmiotu do sprzedawcy. 

Co nie podlega zwrotowi? 
– Towar zamówiony na firmę, na który otrzymali Państwo fakturę VAT.

Jakie są warunki zwrotu? 
– Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
– Do przesyłki zwrotnej obowiązkowo należy dołączyć formularz odstąpienia od umowy wraz z podanym indywidualnym numerem zamówienia.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. W przypadku, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, nie ma możliwości zwrotu towaru. Rajstopy MONIQ uważa się za otwarte  w momencie otworzenia foliowego opakowania, w który zapakowany jest towar. Ze względów higienicznych Sprzedający nie przyjmuje zwrotu użytych rajstop, nawet jeżeli zostały tylko przymierzone.

Zwracany towar należy wysłać w odpowiednio przygotowanym zabezpieczeniu, co uchroni przed wszelkimi uszkodzeniami, pęknięciami i stłuczeniami. Nieprawidłowo zabezpieczony towar prowadzi w konsekwencji do obniżenia jego wartości. 

Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali. Zwracamy się z prośbą o dołączenie formularza odstąpienia od umowy wraz z podanym indywidualnym numerem zamówienia. Zawarty w przesyłce formularz oraz indywidualny numer zamówienia usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.

Adres na jaki należy odesłać przesyłkę:
Monika Golan
ul. Marszałkowska 43/23
00-648 Warszawa

Z uwagi na korzyść klienta towar należy odesłać na Poczcie Polskiej najtańszą formą wysyłki rejestrowanej: paczka pocztowa. Jest to najtańsza i ewidencjonowana forma wysyłki. Dbamy o to, aby Klient nie poniósł zbyt wysokich kosztów zwrotu towaru, a także, aby przesyłka była ewidencjonowana w systemie Poczty Polskiej. W przypadku, gdy przesyłka zaginie istnieje możliwość jej reklamacji.

Tym samym informujemy Państwa, że paczki odsyłane do nas za pobraniem nie będą odbierane.

Reklamacja

Prawo odstąpienia od umowy dla umów zawartych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa zawierane są na podstawie Ustawy o prawach konsumenta.

W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy. W wiadomości prosimy sprecyzować niezgodność albo określić rodzaj wady, uszkodzenia. Prosimy również załączyć kilka zdjęć rzeczy, dzięki którym będziemy mogli Państwu zaproponować korzystne rozwiązanie danej sytuacji.  Odpowiedź na powyższego maila otrzymają Państwo najpóźniej w przeciągu 48h od momentu jego otrzymania przez biuro.
Adres do kontaktu w sprawie reklamacji: biuro@moniq.com.pl